StreetArt

   
   

3 gedachtes over “StreetArt

  1. Ik weet niet of jullie wel eens in Rotterdam komen (daar wonen jullie volgens mij niet zo ver vandaan), maar dan moet je eens kijken of je aliens kunt vinden.
    Dat vind ik zelf ontzettend leuke streetart:
    http://www.space-invaders.com/home/
    Op São Miguel (Azoren) is een schilder die maakt overal hartjesbloemen en dat vind ik ook heel erg leuk en maak ik altijd foto’s van.
    Dit kunstwerk is niet helemaal mijn smaak 🙂 maar leuk voor in een verzameling.

    Like

    • Dat spaceinvader project is leuk! Ik heb het ontdekt doordat ik er 1 tegen kwam in Barcelona.
      Ik hou wel van dit soort projecten. De aliens zijn me nooit opgevallen maar nu ga ik er zeker op letten. Ik woon idd niet ver van Rotterdam.

      Like

      • Ik heb ze ontdekt in Parijs (de thuisbasis van Invader), maar ze vallen niet echt op.
        Verder heb ik ze gezien in Londen, Rome en Brussel. In Barcelona niet 🙂
        Tegenwoordig kijk ik als we ergens naar toe gaan wel op de website of er aliens moeten zijn, dan probeer ik er op te letten.

        Like

Geef een reactie

