passport challenge

image

This is such an awesome idea! Let’s travel the world without leaving our homes. First trip is taking us to Afganistan, not a country I choose to go for my summerbreak.

5 gedachtes over “passport challenge

  1. Inderdaad een leuke challenge. Ik ben gek op reizen (in het echt), maar Afghanistan staat nou niet echt op mijn lijstje 🙂
    Ik denk er nog over of ik mee ga doen, in ieder geval bedankt voor het posten van deze challenge.

    Like

    • Ben met dit land ook heel blij dat het een virtuele reis is 🙂
      Ik heb zitten kijken naar het soort sieraden dat je daar ziet en wil proberen een ketting in die stijl te maken als souvenir. Zoiets past misschien meer bij jou?

      Like

  2. Het lijkt me wel leuk om een pagina van die landen te maken, een gerecht te maken en daar een pagina van en dan bijvoorbeeld een gedicht te zoeken, maar ik kom tijd te kort 🙂
    Ik doe een 366 dagen projekt waarbij ik elke dag een kaartje maak.
    Dan heb ik de Mission Inspiration Challenge (1 x per maand), 1 x per week maak ik een stempeltje voor een woordenboekchallenge, voor een andere woordenboekchallenge (1 x per 14 dagen) knip ik silhouetten en dan doe ik ook nog mee met the JAM (Journal about me) 1 x per week.
    Er zijn gewoon veel te veel leuke dingen om te doen 🙂

    Like

Geef een reactie

