Document my summer

I forgot to put the prompts on the blog, but I don’t think anyone checked regular for them. 

This is what I did so far this summer. It was fun!

2 gedachtes over “Document my summer

  1. In juli was ik met vakantie en daarvoor had ik dit blog in mijn reader gezet met het idee om in augustus aan de prompts te gaan werken, maar toen er bij thuiskomst geen nieuwe prompts waren dacht ik dat je er niet mee doorgegaan was en heb ik de eerste prompts ook niet gedaan.
    Groetjes van Jolande

    Like

    • Wat leuk om te horen en jammer dat ik het vergeten ben om te posten. In oktober begin ik met een nieuwe serie. Die is beter voorbereid. Document my summer was gebaseerd op een impuls, een leuk idee, maar totaal onvoorbereid. Ik hoop je in oktober weer te zien!

      Like

Geef een reactie

